Retur / Anulare
Ne dorim ca fiecare client să fie mulțumit de produsele și serviciile noastre. Dacă, totuși, doriți să returnați un produs sau să anulați o comandă, vă rugăm să consultați informațiile de mai jos.
Termen pentru retur
- Produsele fizice pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, conform legislației în vigoare.
- Rambursarea contravalorii produsului se realizează în termen de 3–14 zile de la aprobarea returului, în funcție de metoda de plată utilizată.
- Produsele digitale sau serviciile online pot fi returnate/anulate doar dacă nu au fost deja accesate, descărcate sau activate.
Condiții pentru retur
- Produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care au fost primite: fără urme de utilizare, fără deteriorări și în ambalajul original.
- Produsele care prezintă urme de folosire, deteriorări sau care nu conțin toate accesoriile pot fi refuzate.
- Costurile de retur pot fi suportate de client sau de magazin, în funcție de politica noastră curentă și de motivul returului (defect, produs greșit etc.).
Moduri de retur
- Retur prin curier: Ne puteți trimite produsul prin orice firmă de curierat. Datele de retur vor fi comunicate după înregistrarea solicitării.
- Retur prin easybox / fanbox (dacă este disponibil): În anumite cazuri, returul poate fi realizat direct la un locker Easybox sau Fanbox. Veți primi un cod de returnare dacă această opțiune este eligibilă.
- Ridicare de la adresă (opțional): Putem trimite curierul la adresa dvs. pentru preluarea coletului de retur.
Anularea comenzii
- Comenzile pot fi anulate înainte de expediere printr-o solicitare scrisă (formular de contact / e-mail) sau telefonic la 0747947046.
- Dacă o comandă a fost deja expediată, anularea ei se poate realiza doar prin refuzul coletului la livrare sau prin procedura de retur standard.
- În cazul produselor digitale sau serviciilor online, anularea este posibilă doar dacă acestea nu au fost activate, descărcate sau accesate.
Procedura de solicitare a returului
Pentru a iniția un retur, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau prin formularul de retur disponibil pe site, menționând numărul comenzii, motivul returului și metoda preferată de returnare. Veți primi instrucțiunile complete în cel mai scurt timp.
Rambursarea banilor
Rambursarea se efectuează folosind aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii, cu excepția cazului în care solicitați altfel. Nu se percep taxe suplimentare pentru rambursare.
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul GPyeS SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de GPyeS SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.